BZS Mo15-1 heeft moeite met scoren

24 september 2016 11:30

24 september

Nivo Sparta Mo15  - BZS Mo15

Een heerlijke zomerse dag in de herfst, dus was het een mooie dag om een goede wedstrijd te spelen.

Aangekomen op het nieuwe sportpark in Zaltbommel. Na een rommelige warming-up op een stukje gras naast 1 van de vele velden die er waren. Maar geen plekje om een volledige warming-up te doen. Dan maar in de wedstrijd laten zien dat het zonder dat kan.

Met de aftrap besloot de scheidsrechter nog even te vermelden dat hij last had van zijn kuit dus niet kon hardlopen. dus besloot hij maar om zoveel mogelijk duels af te fluiten zodat hij het kon belopen.

Wat dus niet te gunste was van het voetbal. Na 5 minuten gaf Latisha een mooie steekbal op Lieke die cool afmaakte.  0-1

Daarna werd er slordig gevoetbald maar toch vele kansen gecreëerd het vizier stond niet scherp en ook door het goede keeperswerk van de keepster van Nivo Sparta.  5 minuten voor de rust was er een vrije trap voor BZS die genomen werd door Liset, ze schoot de bal onhoudbaar in de bovenhoek. 0-2

In de laatste minuut voor rust mocht Lieke na een duel wel doorgaan en kon ze met een vlammend schot de keepster kansloos verslaan. 0-3

In de rust werd er afgesproken dat we rustiger moesten blijven in balbezit en dat gebeurde dan ook.

Maar de vele kansen die we kregen gingen of naast of stuitte we op de keepster.

Halverwege de 2e helft kon ze niet reageren op een mooie schuiver van Lieke. 0-4

In de 64e minuut passte Lisa de diepgaande Cheyenne richting doel en  maakte het laatste doelpunt van de wedstrijd. 0-5