BZS Jeugd schreeuwt Vitesse naar de overwinning.

23 mei 2023 12:30

Afgelopen zondag was BZS de grote animator tijdens de laatste thuiswedstrijd van Vitesse tegen FC Groningen. Met liefst 250 was de BZS jeugd naar de Gelredome gekomen om Vitesse aan te moedigen.

BZS had de door Vitesse in tarief gereduceerde kaarten volledig gratis beschikbaar gesteld voor haar jeugdleden en daar werd gretig gebruik van gemaakt. Zo kon het zijn dat BZS een vak grotendeels in haar bezit had en genoot van de wedstrijd. Voor velen was het ook het eerste bezoek aan een stadion dus dat was al een belevenis op zich. Mooie bijkomstigheid was dat Vitesse er zin in had en FC Groningen met een flink pak slaag terug stuurde naar het hoge noorden. Er vielen liefst 6 goals zo productief was Vitesse in tijden niet geweest.

Het was dan ook volop genieten en een mooie middag voor de BZS jeugd en hun begeleiders. Bij terugkomst bleek ook nog eens BZS 1 periodekampioen te zijn geworden en daarmee was de dag helemaal compleet. Hartelijk dank aan iedereen die deze middag mede mogelijk gemaakt heeft!

IMG-20230523-WA0001.jpg