Ledenvergadering stemt unaniem voor extra kleedkamers

30 april 2023 11:30

BZS is een groeiende vereniging en heeft inmiddels bijna 500 leden. Dat koesteren we maar brengt ook zo zijn uitdagingen mee! Al geruime tijd lopen we tegen de grenzen aan van de capaciteit van het aantal kleedkamers.

Elke keer is het een hele puzzel om op de zaterdagen de kleedkamers zo goed mogelijk in te delen en soms lukt het simpelweg niet om iedereen een fatsoenlijke kleedruimte te bieden. Als club willen we de leden en ook onze gasten goede faciliteiten bieden en daarom moeten we in actie komen.
Nadat we in 2019 als club zelf  geinvesteerd hebben in een extra kunstgrasveld, menen we dat het financieel verantwoord is om te investeren in twee extra kleedkamers. Dit voorstel is dan ook op 24 april jl voorgelegd aan de ledenvergadering en de ledenvergadering heeft er unaniem mee ingestemd met de bouw van twee extra kleedkamers.