BZS stuift langs Ophemert en blijft op koers

24 april 2023 6:15

Met nog drie wedstrijden te gaan, heeft BZS een mooie afsluiting van de competitie volledig in eigen hand. Eerst moest maar eens afgerekend worden met Ophemert.

BZS kende een flitsende start en stond al binnen enkele minuten op 1-0 door Jelmer Stegmeijer. Jelmer was goed op dreef en keer op keer stoof hij zijn tegenstander voorbij. Met 10 minuten lag ook de tweede in het netje en wederom was Jelmer de doelpuntenmaker. BZS bleef veel beter maar liet na om de score verder uit te bouwen totdat kort voor rust Jelmer het welletjes vond en zijn hattrick completeerde, 3-0.
Na de rust werd BZS toch wel slordig waardoor de 3-0 lang op het bord bleef staan. Kansen bleven wel komen en uiteindelijk pikte Niek van Ewijk zijn doelpuntje mee door een afgemeten voorzet goed binnen te koppen. Het slotakkoord was voor Gill van Beurden die met de 5-0 de overwinning bezegelde.

6E8BEDEB-61A7-4242-8001-96C227161B19.jpeg