Trainers BZS krijgen ondersteuning van een nieuw camerasysteem

29 januari 2023 10:00

BZS heeft een nieuw camerasysteem aangeschaft waarmee trainingen en wedstrijden op veld 1 opgenomen kunnen worden. Dit dient enerzijds om de trainers meer mogelijkheden te bieden en beelden te gebruiken, bespreken en delen met hun spelers met als doel het spelniveau te blijven verbeteren.

Anderzijds zullen de beelden gebruikt worden op de BZS clubkanalen. Zo kan men samenvattingen van wedstrijden terugkijken of dat mooie doelpunt dat gescoord is.

In de tweede seizoenshelft zal er gestart worden met het inwerken van trainers in het systeem en zullen er samenvattingen te zien zijn. Helaas is het niet mogelijk om alle wedstrijden op te nemen maar er zal rekening gehouden worden met de veldindeling zodat iedereen op veld 1 komt te spelen waardoor de wedstrijden opgenomen zullen worden.