BZS huldigt jubilarissen

9 januari 2023 6:00

Tijdens de nieuwjaarsreceptie, die vanwege corona twee jaar geen doorgang kon vinden, zijn de jubilarissen in het zonnetje gezet en gehuldigd. Als corona één ding wel duidelijk heeft gemaakt is dat we het verleden moeten koesteren en bovendien, zonder verleden geen toekomst.

Zoals BZS niet kan zonder vrijwilligers die zich belangeloos inzetten, kan het ook niet zonder jubilarissen. Vaak gaat dit overigens hand in hand want jubilarissen zijn vaak zeer betrokken bij de club.

De jubilarissen zijn BZS ontzettend dierbaar en deze trouwe leden vormen toch ook een beetje de thermometer van de club. Aanwas van nieuwe leden is altijd belangrijk maar het behoud van leden is vervolgens minstens zo belangrijk. Dat we vandaag 20 jubilarissen hebben, is uniek en geeft aan dat BZS een ontmoetingsplaats is en blijft voor zowel de jongere nieuwe garde als die trouwe leden die na al die jaren BZS nog steeds weten te vinden en waarderen. Jubilarissen zijn de bouwstenen van het verleden die genieten en soms ook nog meewerken aan de ontwikkeling van het heden.

Kortom alle reden om onze jubilarissen, die helaas niet allemaal aanwezig konden zijn, in het zonnetje te zetten en te huldigen.

25 jarig jubileum: Willem Welling, Dirk Immink, Pieter de Heus, Jory van Zanten, Martijn van Panwijk, Robbin van der Gun, Niels van Dooijeweert, Erik van Ringelenstein, Paul Hulskes, Dick de Jongh, Marco Visser, Alex v.d. Linden, Patrick Verweij

40 jarig jubileum: Richard van Dijk, Richard Hoek en Coen van Zanten

50 jarig jubileum: WB Dresselhuijs, Gerrit Nieuwkoop, Jan de Heus en Arjan van Beusekom

Namens het bestuur en alle leden van BZS: Van harte gefeliciteerd met het jubileum en we zien jullie graag nog vele jaren bij BZS komen.

IMG-20230108-WA0004.jpg