BZS JO15-1 kampioen en promoveert naar divisie niveau

20 december 2022 21:15

In de laatste competitiewedstrijd van 2022 heeft BZS JO15-1 optimaal geprofiteerd van het gelijkspel van Unitas bij GJS. Met een ruime overwinning op Nivo Sparta werd Unitas voorbijgestreefd en het kampioenschap veilig gesteld! Een uitstekende prestatie met als toetje promotie naar de 6e divisie. GEFELICITEERD !

BZS schoot uit de startblokken en werd de eerste gevaarlijke inzet nog gekeerd door de keeper van Nivo Sparta, bij de tweede was het raak. Dat is altijd lekker zo'n snelle voorsprong en goed voor het vertrouwen. Nadat de 2-0 snel volgde, kwam BZS echt goed op stoom en de kansen en doelpunten vielen als rijpe appelen met een 5-0 ruststand tot gevolg. De wedstrijd was gelopen en na de rust ebde de concentratie langzaam wat weg en werd BZS wat slordiger. Gelukkig kwam er met de 6-0 nog een mooi slotakkoord waarmee 2022 fantastisch werd afgesloten.
Mede dankzij goed werk van de technsiche staf is het team in het eerste deel van het seizoen wederom gegroeid en mogen ze het nu in de 6e divisie gaan proberen. Hopelijk met veel gelijkwaardige tegenstanders want dat werkt stimulerend en daar wordt het team alleen maar beter van.
Voor nu nog even genieten van de prestaties in 2022 en dan over een paar weken weer vol gas er tegenaan op een niveautje hoger. Klasse gedaan en succes.

Prettige feestdagen en mooi 2023.

IMG-20221220-WA0003.jpg