Nieuwe kledinglijn BZS

12 december 2022 6:30

Het bestuur

Afgelopen jaar heeft BZS gratis eenmalig aan alle leden een nieuw tenue en trainingspak verstrekt. Dit geeft een prachtige uitstraling voor de club BZS. Dit is mogelijk gemaakt door een grote groep sponsoren waarvoor dank.

BZS is echter overgestapt naar een kledingleverancier. Dit heeft helaas als gevolg gehad dat leveringen te laat werden geleverd hetgeen niet was afgesproken. Hierdoor worden de leden teleurgesteld hetgeen wij begrijpen want iedereen wilt natuurlijk zo snel mogelijk de nieuwe kledinglijn. Echter BZS is afhankelijk van de leverancier en gaat ervan uit dat de levertijden ook worden nagekomen.

BZS en vooral Marion, doet er alles aan om de kleding op tijd binnen te krijgen maar hebben het niet in eigen hand. Daarom vragen wij u om begrip hiervoor en de frustratie niet af te reageren op Marion en haar met meer respect te behandelen. BZS is ontzettend blij dat Marion, zij doet dit geheel vrijwillig, deze moeilijke klus heeft opgepakt. Als u  het met de gang van zaken niet eens bent dan maakt u een afspraak met het bestuur want zij zijn verantwoordelijk. Als er vragen zijn over de kleding, stel deze vragen dan via email: [email protected].

We hebben begrepen dat soms afspraken worden gemaakt om kleding te ruilen of op te halen maar dat degene dan niet komt opdagen. Marion komt dan voor niets naar BZS en het is ook haar eigen vrije tijd. Dus kom op tijd naar de afspraak.