Gebruik BZS trainingspak

3 november 2022 19:15

Vorig seizoen zijn alle leden geheel in het nieuw gestoken en iedereen beschikt over prachtige kleding. BZS mag er trots op zijn dat alle leden niet alleen een nieuwe tenue maar ook een nieuw trainingspak in bruikleen hebben gekregen, dat geeft een geweldige uitstraling op de wedstrijddagen.

Bij de overhandiging van het tenue en het trainingspak heeft iedereen ook een bruikleenovereenkomst getekend waarin akkoord gegaan wordt  dat het BZS Trainingspak (trainingstop en trainingsbroek) op de wedstrijddag op weg naar de wedstrijd gedragen dient te worden.

Dat geeft niet alleen een uniforme uitstraling maar is ook in het belang van de sponsoren die de kledinglijn mede mogelijk gemaakt hebben. We willen dan ook bij iedereen nog eens onder de aandacht brengen om het BZS Trainingspak conform de bruikleenovereenkomst te dragen.

BZS-6049v1403.jpg