Leden alleen met ticket gratis toegang tot BZS Trophy

11 augustus 2022 7:00

Volgende weekend staat de BZS Trophy op het programma en de leden hebben de mogelijkheid tot gratis toegang op beide toernooidagen.

Op beide dagen zal er entree gevraagd worden maar de leden kunnen vooraf met 100% korting voor zowel zaterdag als zondag een gratis toegangsticket bemachtigen. De leden zullen volgende week per email een persoonlijke kortingscode ontvangen met een link om tickets te kunnen "kopen".

Heb je geen ticket bij je, dan zal je ook als lid entree moeten betalen! Het is namelijk onmogelijk om aan de kassa het onderscheid te maken tussen alle leden en niet-leden.

Belangrijk: Om de kortingscode te kunnen ontvangen dient de ledenadministratie in het bezit te zijn van je juiste emailadres. Twijfel je daaraan, klik dan voor 16 augustus op onderstaande enveloppe en geef het juiste emailadres door.

email.png

Geen juist emailadres betekent geen kortingscode en dus geen gratis toegang!

Voor deze editie van de BZS Trophy hebben alle leden dus de mogelijkheid op gratis toegang. De ambitie is om uit te groeien tot een toernooi waar de absolute (internationale) top aan deelneemt en daarmee een uniek evenement neer te zetten. Dat kan alleen als we allemaal een bijdrage leveren, ook in de vorm van entree, maar dat is voor nu nog toekomst.