Corona update: Trainingstijden jeugdvoetbal verruimd

4 januari 2022 9:00

Het nieuwe jaar begint met een klein lichtpuntje met betrekking tot de voetballende jeugd tot en met 17 jaar:

Met ingang van 11 januari mag de jeugd t/m 17 jaar weer trainen tot 20.00 uur. Dit geeft deze teams de gelegenheid om de trainingen weer op te pakken en de teams klaar te stomen voor de hervatting van de competitie.

Let wel! Er mogen alleen wedstrijden gespeeld worden binnen de eigen club, wedstrijden tegen andere verenigingen zijn niet toegestaan.

Om iedereen zo veel mogelijk te laten trainen zullen er mogelijk wat aanpassingen in het trainingsschema volgen. We vragen ieders begrip daarvoor.