RABO CLUBSUPPORT: STEM OP BZS t/m 24 OKTOBER

20 oktober 2021 19:45

Als Rabobank lid bepaal jij dat BZS een financiële ondersteuning ontvangt. Rabo ClubSupport is er om te investeren in onze club, nu én in de toekomst. Breng dus t/m 24 oktober je stem uit!

Hoe kun je stemmen?

Door in te loggen in de app of op onze website en via 'Zelf regelen' en vervolgens 'Mijn Lidmaatschap' kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Nog geen lid? Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt én kun je je meteen aanmelden. Lid worden kan heel eenvoudig via de Rabo app. Lid worden is gratis en het mooie is: daarna mag je meteen stemmen op je favoriete club.

Je moet drie verenigingen aanvinken om je stemmen te verdelen. Je kunt dus naast BZS bijvoorbeeld ook kiezen voor Muziektheater Beusichem en de Oranjevereniging Beusichem. Stem nu !

Raboposter.png