BZS partnerclub Vitesse

26 april 2021 13:45

BZS is een samenwerking aangegaan met Vitesse op het gebied van opleiding en scouting van (jeugd)spelers.

Vitesse is er van overtuigd dat samenwerken met amateurverenigingen bijdraagt aan een hoger voetbalniveau in de gehele regio. Voor BZS past deze samenwerking in het plaatje dat BZS staat voor zowel spelplezier als ontwikkeling.  Ontwikkeling geldt in deze zowel voor de spelers als de trainers.

Vitesse zal per seizoen een aantal centrale scholingsmomenten van voetbal technische aard organiseren.  Tevens zal Vitesse het mogelijk maken om bij een training van een jeugdteam van de academie mee te kijken en een presentatie bij te wonen om zodoende ervaring op te doen. De opgedane kennis kunnen de trainers vervolgens weer overbrengen op de spelers hetgeen hun ontwikkeling weer ten goede komt.

Uiteindelijk kan ook Vitesse hier weer van profiteren wanneer BZS talenten onder de aandacht brengt bij Vitesse.

Als extra zal Vitesse drie thuiswedstrijden in de reguliere competitie selecteren waarvoor BZS tegen een aangepast tarief toegangskaarten kan bestellen.

BZS verheugt zich op een langdurig succesvol samenwerkingsverband met Vitesse.

IMG-20210331-WA0002.jpg  IMG-20210331-WA0001.jpg