Plaatsen van zonnepanelen van start

29 maart 2021 12:30

Het traject zonnepanelen bij BZS nadert z'n einde nu er vandaag begonnen is met het daadwerkelijk plaatsen van de zonnepanelen.

Na groen licht vanuit de laatste ledenvergadering heeft BZS doorgepakt en krijgt de kantine zonnepanelen. Als BZS is het goed om bij te dragen aan de verduurzaming enerzijds en oog te hebben voor de kostenbesparing anderzijds, ook of misschien wel juist in corona tijd.

Enkele weken geleden is het dak verstevigd en vandaag is de start van het plaatsen van de zonnepanelen op het dak van de kantine aan de zijde PWA school.

We zijn er trots op om juist op dit moment dit traject te kunnen realiseren

IMG-20210330-WA0002.jpg