Trainen als een profvoetballer

9 maart 2021 19:00

Als vereniging hebben we hard nagedacht om jullie iets extra gaafs aan te bieden! We vinden het belangrijkste dat jullie plezier hebben in het voetballen maar ook dat jullie jezelf kunnen ontwikkelen tot een nog betere voetballer!

We bieden jullie extra trainingen aan om je motorische vaardigheden verder te kunnen ontwikkelen. Denk hierbij aan meer kracht, snelheid, coördinatie en loopvermogen. Dit soort trainingen worden ook aangeboden bij profclubs en nu dus ook mogelijk bij BZS, hoe gaaf is dat! Met deze nieuwe vaardigheden kan jij straks misschien doelpunten maken zoals Depay, trucjes zoals Neymar, sterk verdedigen als de Ligt en van Dijk en dribbelen als Frenkie de Jong.

Aankomende tijd organiseren Rick, jeugdtrainer bij PSV, en Hein, een ervaren gymdocent, elke week voor jou en je voetbalmaatjes van O9 t/m O12 een nieuwe uitdagende training, waarbij we jullie extra vaardigheden aanleren. Mis dit niet!